Voorzie je reclamefolder van een realtime verkoopspraatje met QR-codes

Met de feesten in aantocht wilt u vast zoveel mogelijk producten en diensten aan de man brengen. Maar dat is ook het opzet van uw concurrenten. Wilt u de consument overtuigen? Dan is creatief zijn de boodschap.


Natuurlijk zijn aanbiedingen en promoties populair tijdens deze periode. U heeft vast uw folder al klaar met aantrekkelijke afbeeldingen van uw producten met het bijpassende prijskaartje. Maar als u wilt opvallen tussen alle reclamebladen, dan zal u iets extra moeten doen.

QR-code
U kan bijvoorbeeld uw afbeeldingen versterken door er content bij te leveren. Dat kan via de populaire QR-codes. Een QR-code is vergelijkbaar met een barcode. Enige verschil is dat ze veel meer informatie bevatten.

Toepassing
Eén van de interessante toepassingen van de QR-code is dat de consument met een speciale lezer via zijn smartphone of iPhone de code kan lezen. Als u die code koppelt aan een link naar de productomschrijving, dan ontvangt de klant alle nodige informatie.

Dynamisch
Maar ook voor de productomschrijvingen zijn er mogelijkheden om creatief te zijn. Opteer niet voor een droge, weinigzeggende opsomming van de specificaties waar leken vaak niets van begrijpen. Kies eens voor klantengetuigenissen, een blogtekst waarin de functionaliteit haarfijn wordt uitgelegd of eventueel een 3D-zicht van het product. U beslist.

Op zoek naar content voor de QR-codes? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.