Koppa levert creatieve oplossing voor eventmarketing

Koppa Digitale Media en LimburgActueel zijn mediapartners van het Feest van de Ondernemer van Unizo-Limburg. Op het grootschalige evenement in Hangar 58 in Bokrijk komt ieder jaar ondernemend Limburg samen om in een ludieke sfeer te netwerken, te genieten van de sfeer en een drankje achterover te slaan.


Vorig jaar heeft LimburgActueel als sponsor een reis naar het Marokkaanse Marrakech geschonken in het kader van het thema ‘Duizend en één nacht’. Voor het thema van dit jaar, ‘de jaren 70’, heeft Koppa Digitale Media het over een ander boeg gegooid.

Teaser
Om het trafiek naar de website van het feest te stimuleren en de sfeer aan te wakkeren, bezorgt Koppa Digitale Media op regelmatige basis nieuws uit de jaren 70. Dat wordt op de website van het Feest van de Ondernemer gepubliceerd en in een aparte rubriek op de regionale nieuwssite LimburgActueel.be. Daarmee geven we ook via een belangrijke nieuwsbron voor de lokale ondernemer een ‘teaser’ voor de avond mee. Die geïntegreerde aanpak heeft ongetwijfeld een gunstige invloed op het bezoekersaantal.

Creatief
“Ons team heeft een creatieve oplossing bedacht om op ludieke wijze aandacht te schenken aan dit evenement. Onze journaliste is letterlijk de archieven ingedoken om interessant economisch nieuws op te vissen dat de jaren 70 tekent”, vertelt Kris Pattyn, zaakvoerder van Koppa Digitale Media.

Extra
“Voor onze klanten doen we graag een extra inspanning. Daarom is onze journaliste is  op zoek gegaan naar ondernemers, die in de jaren 70 actief waren, om iets uit hun eigen ervaring te vertellen over die periode in hun leven. Dat geeft een persoonlijke inslag aan het nieuws en roept de sfeer direct terug op.”

Bent u ook op zoek naar een creatieve oplossing om uw onderneming, organisaties of event op de kaart te zetten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Foto: www.feestvandeondernemer.be